puttefnask

pappa gick precis och la sej och de betyder att jag är själv uppe. leskigT. det är för mörkt här inne och för mörkt ute. jag är mörkrädd. jag är rädd hela tin fan. jag önska jag hade en stark pojke som kunde skydda mej om det skulle hända något...

imorn då , ska jag till stan med brudarna. (säg inte brudarna för i helvete emma.. ) vågar jag hoppas på en lliten shopping kanske?. jag behöver verkligen vårshoppa. det är aldrig för tidigt. efter de verkar det som att jag stannar hemma med en kompis. "veM dÅ?" undrar ni. "fucK yoU" säger jag. nu ska jag gå och tända ett ljus i mitt ensamma mörker... hörs imron bebisar.

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0