schemat är som smort

äre våffeldagen är det klart man ska äta våfflor, med ny tröja och magrutornaklara ska jag gå och äta en mumsig våffla. spanskan följer med eftersom vi inte har lika cool lärare som emma "har".
jag och sara var nära dödsbädden idag på lunchen. jag såg ljuset. räddaren i nöden vid namn fredrik bjuder snäll som han är på en pommes frites tallrik, jag fick nästan en tår i ögat . förstår ni då hur jag kände? det tackar vi väldigt mycket för. jag hann också med att sova en halvtimme på engelskan eftersom vem somnar inte när man ser på världens torraste tv-program, simpsons, alltid plus att få sömn eller vad säger ni? kvällen och dagen imorgon blir stressig , det är det mesta i mitt liv :')
- platta mitt hår
- plugga spanska
- ta ledigt från två lektioner
- packa
- städa
- smörja in mig
- duscha
aaaaamagad
dax att böra på dirren! och omg jag har en kamera med mig i helgen omgomgomg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0