smörarN TJA

tja äckel. ja, jag är otrevlig idag, jag är irri på allt och alla. folk som beter sej som snorungar förtjänar att bli behandlade som skit. det blir inte bättre av att jag snackar med segaste ungen på sms. vägra ringa bajsapa!!

aja jag kom precis hem. skönt att slippa dansen. längtar som fan till att jag ska träna idag. ska bli najsigare än vanligt. träna är faktist den perfekta metoden om man är sur. älskar att bara springa av mej mina känslor. förresten så vill jag tacka min söta mamma som skrev ett jättegulligt sms till mej idag. jag blev typ tårögd. emma älskar dej mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

scchhhhyssst bror !

2010-03-10 @ 21:53:09
Postat av: biffen

yeeeh ! :)

2010-03-11 @ 08:22:10
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0