smutsunge

första mars ja.. vad vare nu jag skulle komma ihåg ? det jag inte fick glömma är glömt.
idag stängs playan ner. sadsadsad. kommer sakna den så mycket. verkligen. PA=mitt liv.
idag har jag köpt asabasa mycket, nöjd av mitt inköp . bikini,tröja,bh,bikini,strandtröja,tubtopp,trosor. porrigt. vet att alla drägglar över att få veta hur det ser ut men fattiga alex har inge kamera.
alex har också inga vänner och sitter nu hemma. ensam. det kan man också kalla sad men inte gnäller jag för det inte.

vill ni veta vad jag precis såg?, ni vet vid åhlens i stan? ett rådjur som springer över vägen, vafan gör du här. kommit lite vilse. hade lust att springa ut och jaga det men ångra mig vid ytterdörren. hade också lust att hälla köttförsås eller ngn annan äcklig gägga men där slutade mina fantasier. jag är väl ingen djurplågare , eller?

nej men elin har du en bild på mig på din tröja, hedrad :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0