TJA viktor

åååååh jag skrev skitlångt men va tvungen att ta bort de. fråga mej inte varför för då blir jag sur. när jag kom till träningen så säger alla mina träningspoolare att de inte ska träna. snällt! jag trodde att de skämta och börja undra om det var dolda kameran eller nåt. det var inte det inte sorgligt nog. men jag gjorde det bästa av situationen och ringde julia och  kajsa. det gjorde jag rätt i för nu kan jag sitta med gott samvete och bara slappa! najs

satt precis och kolla på outsiders på femman. de är så söta ! tror att det är mer synd om mej som tycker synd om de än vad de är om dem. sitter och tjattar med lisa. hon visar massa sommarbilder som vi tog i somras. blir sådär härligt glad och sprallig när jag ser vad som väntar... om ett halvår. nej men usch så ska jag ju inte tänka ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0