tjarå på en stund

h

nu har hon gått. nu ör det slut på det roliga. vi har suttit och skrattat åt alla fula jävla som går i sjödal. håhåjaja så hemsk de kan gå ! jag menar är man ful så kanske man borde tänka på att inte skaffa barn för då fattar man väl att barnet också blir fult. om man vet att man får ett fult barn så är det ju bara taskigt att föda de. aja tur att jag inte behöver oroa mej !

nu ropar morsan att jag ska göra pankis. hallå jag är ju förfan sjuk. de är du som ska göra de åt mej eller? du ska pyssla om mej. icke då här kör vi tvärt om. här är det sjuka barn som ska ta hand om friska mammor. tummen ner på den. vi kanske hörs efter om hon inte hittar på mer bus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0