tjarrå rå på ett tag

jag har äran att skriva 500 inlägget, det är mycket men ändå litet. i femhundra inlägg har jag eller emma suttit och skrivit något helt ointressant eller världens upplevelse vi varit med om. ooh jaja . om jag känner mig själv rätt kommer de sista fem minuterna innan bussen går bli ASABASA stressiga. alexandra varför gör du alltid sakerna i sista tiden , har man fått höra tusen gånger. men vadå jag kanske gillar att gör sakerna i sista sekunden eller hur.
är vandrarhem lika illa som det låter? eftersom alla stalkers så jätte gärna ville veta vart vi skulle på kan jag avslöja att det rimmar på fågelbo. det kan ni klura på tills jag är tillbaka. lycka till till mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0