tjo

ligger och slökollar på per moberg. jag ska snacka lite skit om honom :). han är fan vidrig. fattar >EJ< hur tanter kan tycka att han är så jävla gullig hela tiden. han är äcklig bannemej. han äcklar sverige. klipp dej för fan. du klarar ju ändå inte av ditt långa feta som alltid hänger i ögonen. tack det var skönt att skriva av mej lite.

nu ska jag förhoppningsvis ta tag i de där jävla provet som jag har imorn. skulle helst vilja kunna 130 glosor till imorn. just nu kan jag ingen men jag får väl jobba asset av mej inatt?ni får gärna önska mej ett sånt där... lycka tilll.. juste! jag börjar min diet imorn, de är skönare att inte behöva äta i skolan ! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0