meeeelodi

jag är hemma. bästa kvällen på länge. jag måste erkänna jag är kär som tusen andra tjejer också är i ERIK SAADE. jag var tre meter ifrån han. slå det ni om ni kan. alla säger att han är världens snyggaste och det är sant. han är snyggare.. det som kommer vara imorn i stora finalen är att han komma dansa i ett vattenfall. jag säger bara missa inte det. när han dansar i vattenfallet är det bästa som någonsin hänt i hela melodifestivalen. även fast han är blöt som en padda är han fortfarande snygg, shit ha-ha.. kanske borde döpa om sin låt till sexyboy eller vad tycker ni? passar bättre iallafall.
kvällens roligaste var när min kära kompis alice skulle köpa en dricka och ger fram ett lindex kort. kassörskan försökte dra det några gånger och sen kollar hon på det och säger men det här är ju ett lindex kort ska du betala med det? en tomat trallade vidare efter det, sötisen som hon är :') nu ska jag lana eric saade , jävla g33k jag är , hoppas jag hittar vattenfilmen. BILDER från ikväll kommer imorn!

här har ni en bild på snyggingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0