balls of stål

aaaa nästa gång emma ska listan bli lång, massa saker har jag redan planerat till våran sommar!
jag sitter och kollar på ballar av stål, riktigt sköna filurer. morsan ligger högst upp på min lista än så länge. vadå det är väl inget fel att lära barnen gå mot rött och tränga sig? haha det roliga är hur alla reagerar på stan .
annars då? jo, imorgon är det skolan my love. *njuter* . skolan är mitt liv. vill också passa på att säga att jag såg min rektor på melodifestivalen. var nära på att slänga alla popcornen på han i smyg, vettefan varför men är man rektor ska man väl inte roa sig? hem och rätta läxor med det samma! som tur är blev det bara ett popcorn.

* :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0