baka baka liten kaka

knarkarn är här. min drog är bafucin. ja men visst det är skönt att vara hemma från skolan allt det där. men när helgen kommer och man fortfarande är sjuk blir jag förbannad. oavsett hur sjuk jag är imorn ska jag pallra mig upp. jag ska till alice. lixom festen börjar ju inte fören jag är där. ingen alex=inte kul. har jag gjort något viktigt idag? om man säger att se på film är viktigt ligger jag högt upp på har gjort viktiga saker idag listan. jag har också blivit beroende av spelet cube crash. närjag blir beroende av ett spel spelar jag det tills jag får high score. sketa jobbigt men det är så. nu ska jag äta äcklig stark mat och dö. ciao

glömde att säga att jag hunnit baka två tårtor, blev däremot inte så nöjd med de men här kommer dem ! ha-ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0