hur bra du än är så är jag alltid bättre

tung kväll igår, (förlåt, det var en rad som jag snodde av rebecca, men jag kunde fan inte komma på något bättre , tjalalalal,...) i alla fall så drog jag och kajsa ner till kvarnbergsplan, träffade massa trevliga människor. jag blev sådär härligt glad, typ flickig så man bara vill skrika och skratta på samma gång, ni vet?  ÄLSKARE! sov borta i natt me. i en skog. har inte sovit hemma på fyra nätter tror jag. måste fan sova hemma inatt. erik kom du hem ordentligt?

vaknade klockan tjugo över ett av att min älskade mamma ringde mej. ej najs. sedan väntade en härlig bussresa hem. med gårdagens smink och kläder pallrade jag mej ner till bussfittan. på bussen satt skogis, glad som alltid. vi satt och snacka om allt och ingenting.
nu skriker duschen. han saknar mej. alla saknar mej. bajs.

emmma hellgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0