karlsson karlsson hey här kommer karlsson

nu är det platta håret som gäller, lär väl ta ett tag. despan är på, jag kan inte få nog av det. känner mig lite desperate , håhå vad jag är klyftig. imorgon blir väl en ganska sisådär chill dag? börjar med spanska prov , good luck till mig själv. sen matte i tjugo minuter och sedan skolsystern, scary, hon kanske våldtar mig eller som hon gjorde med sara . visade ställningar. mitt rum börjar bli lite nu måste det städas annars blir det äckligt varning. mys eller vadååå?
det hära är mitt rum, får en konstig känsla av att det påminner om karlsson på takets rum på junibacken, en sak att ta en funderare över eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0