one night stand , bitch

tjooo fuckers. med en blandning av lite bio och lite fest så blev gårdagen hyffsat lyckad. vi rusade ner till heron. på bussen träffar vi tommys kompisar. det börjde illa, slutade värre. efter biovalet som blev "farsan", rätt skön film sådär , så fortsatte vi mot trehörningen. där va bland annat måns , ncke, sebastian , alex , louise , rebecca , dessie , hanna , sosso , madde , och jaa... ni hajjar. det var sjukt kul i alla fall ! 



nu sitter jag ofräsch som fan och diggar lite musik. mitt nästa mål heter duschen. och målet efter de heter ÄTA. har bara ätit typ tortellini och risifrutti på två dagar. sen ska jag plugga svenska sååå håååårt. åh vad jag har ångest. ska kolla lite på min nya rosa bh som är förstor. later dudes.


hello säsygiiiiiiiirl









Kommentarer
Postat av: Rebecca

fan vilken snygging

2010-03-05 @ 12:16:40
URL: http://rebeccamagnusson.blogg.se/
Postat av: biffen

visst huh :))))

2010-03-05 @ 12:19:29
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0