vi sprang ut därifrån , jag tror att jag aldrig har mått så dåligt..

jag ska väl börja med att berätta att jag höll på att kissa på bajs idag. jag och kajsa (oväntat...) gled ner till centrum en sväng efter skolan. plötsligt känner jag hur kissnödig jag faktist är. vi springer in på maccidonki och ingen av oss har pengar. hur fan kan det kosta fem spänn för att fjöla lite? i alla fall, vi gräver i fickorna en bra stund innan vi lyckas få fram fem fucking kroner. då tryckte det på ganska bra ska jag tala om. av nån anledning så måste ju tjejer alltid gå in minst två på toaletten. och vi vill ju följa trenden så vad gör man inte... när vi kommer in är allt perfekt, jag är snygg, kajsa är snygg och jag får äran att börja kissa. till min förvåning när jag ska lägga papper på kanten, då ligger det en jävla bajsklutt på ringen. och då kan man ju undra, hur i helvetets namn har nån lyckats bajsa så jävla snett att korven ligger på toaringen. den va typ fräsch. nej men fattar ni? typ "upplagd". men äre inte sjukt att det kan gå så fel? eller hade nån typ lagt den där för att jävlas me mä? och min första tanke va, HAR JAG BETALAT FEM JÄVLA KRONOR FÖR ATT FÅ SE EN LJUSBRUN KORV LIGGA PÅ RINGEN? jag blev ledsen.

efter den hemska historien åkte vi hem till kajsa. jag gjorde ett nytt försök till att få hål i öronen men det funkade ju inte. balle. sen ringde junn , hon ville träna. vi tackade såå inte nej. efter bajskorvshistorien var vi ganska sugna på att tänka på annat. det gick sjukt bra. nu sitter jag här död. har fortfarande inte ätit nåt sen dess och det tänker jag inte göra heller. vi hörs snart. pussen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0