yeeeh

när jag kommer till köket är alla mackor slut, som jag redan förutspått. jag väljer mellan vanlig typ yoghurt eller nyttig fil. eftersom jag inte följde med mamma ut oh sprang så tänkte jag att den nyttiga filen passar ju bra. jag häller upp i en skål. käkar den. när jag ställer in filen upptäcker jag att det är gräddfil. fucking gräddfil. frääscht emma. nu blir du verkligen smal och fin jävla äckel !

dedär med att byta design. schyssta kommentarer. nej men ärligt de va snålt, vi hade sjukt många besökare igår men inte en jävel kan bjuda lite på sej själv. de är lugnt visst. då vet vi vart vi har varandra. snåla fan!

NU SKA JAG SPY DÖ. SEN SKA JAG TILL TANDLÄKAREN. FUCK YOU LATER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0