dagen i korta drag

jag glider in lagom sent till spanksa provet. showar lite med mina skills. går ut från klassrummet stolt som fan över mina prestationer. då väntar fem hemska lektioner... på lurren drog jag ner till centrum och spontanköpte en tubtop. tjillar järnet resten av dagen med lucas , örtan och felix. efter skolan stekte vi lite på mitt cafe. tog ba en chai fast jag äter gratis. slösigt kasnke vissa tänker men vafan , jag kommer alltid att äta gratis där så jag har god tid på mej :)

nu kommer alexandra med tårta. sicken jäkel man kan nästan tro att någon fyller år. nej hon har bara praoat lite. de va tydligen hennes roliga present. innan tårta ska jag möta mamma vid ica. hon börjar bli gammal och gaggi så hon behöver bärhjälp. vem ringer hon om inte biffen? aja ska gå och möta mina älsklingar vid ica nu ( mamma och alexandra. puss på den du !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0