dam vad snygg jag kommer vara imorn , pft

jag är bara liiite stressad just nu , måste packa, gå upp tidigt , skynda till bussen och tågen som tar oss till båten, göra klart läxgrejer och massa skit, fyffan hur kommer det hära gåååå.

jag hinner skriva klart det hära, fysen var jobbigaste på länge. har inte varit så trött på ett tag. men fan vad bra det känns nu. dansade också, jätte grym var jag. fick applåder hela tiden och de var bara till mig. är man bäst så är man. ni vet känslan över att man är stressad även fast man ligger ner och tar det lungt? så har ja nu. "lugnet innan stormen" , vad leker jag för något? haha skit samma, nu värker fötterna så det gör ont så måste sova, ceýa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0