de efterblivna på andra sidan staketet

visste ni att det tog mej åtta försök att logga in på bloggen. bara lösenordet skrev jag fel minst fem gånger. men hörrni en sak jag har tänkt på är röda shorts? är inte de typ awesomee i sommar? eller vafan snackar jag om? det är ju somma för bövölen! imorn ska jag fan ragga upp nån jävel som vill köpa röda shorts med mej. sedär så var de bestämt också.

idag har jag varit duktig flicka. jag har åkt till körskolan och payat 4000 spänn på den där äckliga kursen. vafan, driver ni med mej eller? den som bestämt de priset på kursjäveln lär ju vara körd i huvudet. på riktigt! precis som jag. jag kaxade lite mot slöjdläraren idag. fick värsta kicken och var tvungen att säga något tillbaka. jaaa, det var faktist hon som böörja. okej förlåt för de. förlåt mamma.

håller ni ut några minuter till så ska ni få "detta-skulle-aldrig-hända-biffen-lista" missa inte !





asså de här, fyy fan va sääsy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0