detta händer inte emma...

jag blir naturist - emma känner för att göra något bra av livet och väljer att bli en av de naturella. nakenbad är min grej och orakat ska de va. hår är något naturligt som alla människor har. självklart skulle jag aldrig mer sminka mej eller använda bh..

jag blir gravid - nån random på gatan raggar upp mej och jag säger frivilligt ja till alla hål. det slutar med att jag blir med barn med en chackpundare. bestämmer mej för att behålla barnet och leva med aids..

jag börjar tycka att mjölk är äckligt - jag slutar dricka mjölk med tanke på att det faktist legat i en kotutte/mage, eklit.

mitt klädberoende dör - istället för att tycka att kläder är det bästa jag vet och jag kan inte få nog av det så börjar jag intressera mej av litteratur. fysik och kemi blir mina favoritämnen i skolan.

jag slutar umgås med alexandra - DET HÄNDER BARA INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0