elit

imorgon; vaknar upp, forsen skjutsar ( har jag sagt de tillräkligt nu?) kör mitt race på sunpan, drar hem till elif en stund. tjillar på studsmattan. åker och tränar. kollar hockey.

yey because im a fatty one ! nej men tja, tja då nu ska jag kolla klart på roaaaaaaaast på berns sen öre leggo peggo. det blir en överrasning om jag kommer somna eller inte med tanke på att jag sovit tre timmar ikväll. sover hela tidén. lucas klagar. fan lucas, klaga inte :( men serri, orientering imorn. fett taggad på massäck. typ hela grejen med att orientera. vad vore orientering utan bullar typ? det vore en dag att gå vilse i skogen kasnke. imorn blire bullar och saft annars får det va. keep it, yoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0