ey aina

jag är fortfarande trött, när vi väl var klara på skansen och jag känner ja jag är äntligen hemma ser jag att det är flera polisbilar runt min port och att allt avsprärrat. tuff som jag är går jag och frågar poliserna vad fan allt det här var. tuffa som dom är ska dom kaxigt säga att det är avstängt och att man inte kommer in. även om man bodde där fick man inte komma in. jag höll på att börja gråta. var nära på att sätta mig ner på marken och grinaatt tills dom bönade att jag skulle gå in. som tur va ser en tant att jag bor där så hon säger att man kan gå in bakvägen, fjuh. ibland är det rätt bra att ha tanter här i världen. fan vad jag kände hat mot poliserna just då, fatta själva.
en kvart senare kommer det två killpoliser upp och knackar på, som dom flesta var dom också snygga, var nära på att bjuda in dom på en kaffe men jag ångrade mig i sista sekunden, man vill ju inte bli misstänkt på mer andra saker än rånet .
och såhär blir resultatet om man har mitt vanliga flyt med sig. FUCKU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0