fjong är mopparnas gud

tja, jag höll på att glömma bort er inte. är lite sent ute med mitt inlägg men va tvungen att kubba till videobutiken för alexandra glömde lämna filmjäveln som var så dålig. jag kollar klockan 2059, springer för mitt liv upp för backen. när jag kommer upp har killen precis stängt dörren. jag ställer mej utanför, gråter en skvätt. då kommer killen ut och ser lite extra cool ut och säger ; va vill du ? jag lämnar filmen och ursäktar mej att jag är sen och nu sitter jag här. utan skulder och utan film. jag är för jävla bra!

så va de med de och jag är typ redo att lägga mej? ska bara kolla klar på "good luck chuck" med mamma. den är faktist ganska gullig. en film att rekomendera om ni inte redan kollar. vi hörs imorn gullungar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0