mvh

juste! till dej igen som skrev vad du tyckte om outfitsbilder. jag dyrkar dej än! men äre ingen annan som vågar säga vad ni tycker? asså jag menar, vi har ändå ganska mycket besökare och de måste väl vara någon där ute som tycker att vi ser ut som skit? eller? eller är det någon som ba , baaaam vilka hetingar. kanske äre någon som tycker att jag ser ut som en chackpundare och att alexandra är typ jordens hetaste kvinna? tvärt om kanske, jag vet inte? de vore skitkul om ni sa nånting i alla fall istället för att hålla käften. har jag fläskpattar och hängrumpa, ja men säg de då. är det något ni vill ändra eller tycker att vi ska lägga till angående bloggen, säg de då. vi tål all kritik !


Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaaa

baaaam vilka hetingar!!!

2010-05-11 @ 13:26:54
Postat av: Matilda

Gud så söta ni är :D

2010-05-11 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0