flickan utan ansikte

försov mej. eller "försov mej" tolka det hur ni vill. försent kom jag i alla fall men ååh så skönt det var. rätt tjill dag i skolan för övrigt men jag faila på vg i matte. jävla piss helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! faaaaaan. ingenting gör mej glad förutom mina nya skor. tack gud. och idag ska jag träna. yes vad jag har längtat inte. det ska bli så hemskt, jag nästan gråter av tanken. himla sur blir jag. bara för de måste jag gå och dra en fet. men hoppsan fick med ett lite rim där osså. tja!



försökte få mitt hår lockigt, de gick bra (Y)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ääääääääääääääälskar dina ben!

2010-05-31 @ 16:49:06
Postat av: emmahellgren

tack, va gulligt !! :D

2010-05-31 @ 17:30:01
URL: http://duluktarfis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar din rumpa!!!! (Y)

2010-05-31 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0