hejhejhemsktmycketjävlahej

vet ni vad jag gjorde igår? nepp för de vet bara jag och alexandra och mamma. det var nämligen så att alexandra bjöd på jättegod tårta med grädde och jordgubbar. men jag var så mätt så jag ville bara ha jordgubbarna. därför var jag lite snabbare än alexis så jag planerade att ta hennes som var kvar. jag är ju lite snabbare än henne både fysiskt och psykiskt så jag kunde lätt ta hennes gubbe och proppa in i munnen. fast den gubben var lite äklgare än de andra. den var varmt och torr typ. de visade sej att hon hade sugit på den. men vem fan suger på en jordgubbe och lägger tillbaka den på tårtan? VA?

taggad på att träna? arå, jag har bara käkat nyttigt hela helgen och sen har jag springit både fredag och lördag.  fjong kommer med moppe snart och hämtar mej så de är väl dags för mej att dra en fet och sedan sticka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0