hejs svejs

förlåt för att jag glömnmer er. eller nej jag glömmer inte er jag tänker på er hela tiden och får skitdåligt samvete faktist. jag hinner fan inte blogga. sju jävla inlämningar den här veckan. det är helt stört men om jag ska vara ärlig så är det de som har tagit upp min tid den här veckan. nu har jag gått upp en timme tidigare bara för aatt hinna plugga. jag är inte normal...

jag och matilda hade så jävla kul igår på dansuppvisningen. var det ingen annan som hade de? första numret; matilda ska köra solo men vafan blev det? helt plötsligt stannar hon upp och apgarvar. jag garva också,fy fan va fult... sen helt plötsligt sänks musiken och vi står där som fån, YES. bara frida forttsätter att dansa och jag kunde fortfarande inte sluta dansa. HHAHAHHAA !














 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0