helgplaner !

mina strumpbyxor klämmer så jävla hårt mot mina tår/fötter så jag var tvungen att ta av de. nu sitte rjag i string i soffan. pappa tycker att jag är ofräsch. jag med för visso men det skiter jag blanka fan i. sover hos honom idag för att jag var bara här halva veckan förra veckan. egentligen är jag hos morsan. det är därför det inte blir några bilder. surt. meeeeeeeeen i alla fall så har jag ringt ett långt jävla samtal med kajsabajsa och hon har planerat våran helg. tack , det behövdes. älskar att planerna kommer upp redan på måndag. men nu när jag tänker efter är det nästan tisdag.. det betyder leggo-peggo för mej.

imorn efter skolan åker jag dirrm0de på träning så vi hörs garrat efter de. vi litar på att alexandra (älsklingsbebisen) håller uppdateringen uppe. pussspuss mina fans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0