ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva ut i hundrade år! hahah

vem tackar nej till pizza? iinte jag iallafall , alltid lika gott, nästan.
jag har tappat två pluppar till mina navelpiercingar, så nu vet jag inte hur jag ska göra. någon frivillig som kan ge mig pluppar till dom? är besviken på mig själv. jag har även tappat bort mitt busskort för ANDRA gången. det blir tufft att planka i en och enhalv vecka för om exakt det slutar vi skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!! så många utropstecken är det värt!
idag firade jag sara och sara flera saker med en glass på lunchen. en av sakerna var att saripari J fyllde år. STORT grattis till dig mitt lilla tidsfördriv, SÖÖÖTNÖÖÖÖÖÖT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0