jag älskar dej emma hellgren :')



ame tjarå ! jävligt vingligt idag på bussen till skolan. ivriga elever som bara knuffades :'( jag fick aids atacker två gånger på matten. felix ( mitt ex) är så jävla kung. älskar dej fortfarande. nu äre till att packa. packa packa packa. alltid packa. petter klagar alltid på att jag packar för mycket. men de är ju så. en jävla packåsna är vad jag är. varför föddes just jag till packåsna?. anywaaayyys så dissade mina vänner träningen idag såååå då får jag träna ensam. sajjjjjkkkk. ska hem till farsan och käka benyss änd jerr. imorn kommer forsen och hämtar upp mej klockan 08.30 prick för han ska köra mej till sundby, sicken jävla go en huh? jag sa ju att jag älskar dej :) fick vg+ på svenskauppsatsen och läsförståelsen. jag är väl för underbar. tack. tack emma. tack mej själv. tack emma hellgren!

jag älskar dej emma hellgren :')



looks like a boy... GrrRR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0