jag är alltid sur och elak

kunde inte låta bli er sötnosar!! om jag hade haft paint på dn här sepedatan hade ni fått sett hur kul jag och forsen haft det ikväll. han pillar sej på snoppen i alla fall. så mycket kan jag avslöja utan att avslöja allt. jag ahde hur mycket läxa som helst när jag kom hem. nu sitter jag här. har itne gjort någonting nästan men ändå har jag ingenting kvar. det är skumt dehär med läxor... jag ahr i alla fall beställt äckelsepefittbajsmoppekurs som jag och lennfors ska gå. fy fan va den ungen är snäll alltså!! han ha hjälpt mej med allt! två gånger om. och jag gjorde fel så imorn ska han ringa och rätta allt som blev fel. jag blir tårögd :'). jaja nu är dags för mej att sova lite. ska pilla lite på smulan först. hejdå lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0