jag är inte elak, jag har mer respekt!

osminka som sagt, och ful. och ålands lillebror heter lillian. i alla fall så vaknade jag i god tid men somnade om. fett värt de. har sjukt ont i hela kroppen efter mina bakåtvolter på träningen igår. har inte kunnat gå... men jag skyller ju bara från mej alla vet redan att jag blivit körd i röven. ooups i said it, ingen hemlis längre. av vem ? när vad? mer än så får ni inte veta. jag kan ju inte berätta om hela mitt privatliv, jag heter ju faktist emma hellgren. RESPEKT. egentligen var det väl tänkt att jag skulle vara med alex idag men så dök det upp ett spanskaprov imorn som stoppade hela planen. så efter träningen blir det hem och plugga. (( åååh min favvo^^,))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0