jag är seriös, värt att läsa

de började med kött och potatis och älskade alexandra här hemma hos mej. det slutade med kaos. vi drog till madde och tjillade. det var tjill, jättetjill, för tjill. då beslöt vi oss för att ringa dit några roliga lirare. de blev väl ca 30 stucken. 40 kanske? jag vet inte. de va verkligen kul att umgås med både nya människor och homies.

sen när allt festande var slut så var de dags för alla att ta sej i kragen och gå hem. grannarna hade tydligen ringt och klagat ppå att det var hög musik hos oss så folk börjades skickas ut. jag och lisa tänkte att vi kan lika gärna hänga på de gänget fast det kanske var 40 minuter innan bussengick. då var klockan runt ett kanske. vi kände att det var slut med festandet för idag så det gjorde ingenting ändå. det skulle vi inte ha gjort..

på väg till bussen med hela festen i högsta hugg äre nån jävel som kastar en fimp i ansiktet på en annan kille. det blev lite hårda fjantiga ord som det alltid blir typ "horunge" och "fitta". hyffsat omoget dock... alla fryser utom jag. glad och varm går jag i mjukis och höga klackar och skiter fullständigt i vad alla tycker. jag, lisa och matilda gå och snackar om hur töntigt det är att tio killar planerar hur de ska slå ner fyra andra killar. 

väl framme vid busshållsplatsen äre en kille som kastar en glasflaska i huvudet på en oskyldig kille på 160. (man måste ju ha rökt på för att göra en sån sak, eller..?) då börjar det. slag och sparkar från alla håll. hade toommy varit där så hade jag förmodligen tagit självmord. det blev bara lite tårar framför hans kompisar. det var inte bara jag som grät.. alla tjejer som stog vid busshållsplatsen bölade sönder tills fajten slutat. det slutade med blod och skrapsår och polisförhör..

väl på bussen så tappar jag bort min mobil. jag och lisa hoppar av för att springa upp till olycksplatsen. (tack lisa det var underbart snällt) det visar sej att den legat i min väska hela tiden.. ack! jag sätter mej och kissar lite då kommer plötsligt halva festen förbikikande. vi sitter och snackar med de en stund, bussen skulle ju ändå kommit om en halvtimme. de pallade vi inte, så vi ringde cewe ( goa gille, fy fan va snälllt! ) han var skittrevlig och skjutsade oss hela vägen hem till stuvsta och nu sitter jag här. fjuh.. tacka gud för de!



bild innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0