jag äter kött i protest mot att vegitarianerna äter upp djurens mat!

hejjjjjjjj, (alexandra duschar ,fräscht)  min hjälm är fortfarande blöt sen gårdagens rabalder men vi drog till balingsnäs en snabbis med grabbarna. vågade dock inte hoppa från femman då min morderliga instinkt satte stopp. förra året var jag modig men jag har blivit en riktig pussy. det får bli en annan gång. här med lovar jag att jag ska hoppa från högsta klippan i balingsta innan sommar 2 lax 10 är slut.

jag har världens sötaste mamma. hon offrade sej att stanna hemma ikväll för att jag lät lite ledsen i telefonen. jag älskar att jag älskar dej min älskling!!!! bara för de såg feta söta tröjan på hms hemsida. urgullig! men jag har ju mitt vanliga flyt och den finns i alla storlekar utom xs... såklart. tänker ej säga vilken de är för då kommer den väl aldrig finnas. jävla stalkers! aja ska ragga upp nån jävel som man kan parta lite med ikväll. hejdåhemsktmyckethejdå.

tog bilder men sladden är hos morsan......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0