jag känner ångest över att jag nånsin lärde känna dej..

nu har jag äntligen gjort den där äckliga jäval synkollen. har feta ångesten över att jag ligger så sjukt mycket efter. FAANAnnfvwhdgbhyresgbrue. jag är alltid sen med allt. mina läxor.... görs tio minuter innan lektionen börjar, helst av någon annan. ( nej mamma jag skojjar bara...) eller? eller så undrar jag om jag är den ända som tycker att det är sexigt när killar svettas? asså nu menar jag inte håriga fetton som svettas för att det är varmt utan när de tränar. GRRR-stämpel!

nu ska jag bada i trehörningen. sen ska vi grilla korv. mums korv min favvo ååååh va gott det ska bli med en fet CHORIZO! jag äör jättehungrig ska äta minst fem! nej men helt ärligt så kan jag inte äta saker som är böjda. sorgligt tycker vissa men jag tycker bara att det är fräscht. ett exempel på de är just korv , banan och ostbågar.

förresten så är det här det fulaste jag vet. juste, piratbyxor. jag spyr på de!! (bild lånad från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0