jag och kajsa badade, alexandra banga....

tja brudar och grabbar. idag var en riktig gulligull dag med min bror. det började imorse näär vo åt tillsammans. sen följde han efter mej till badrummet och busa lite med mej när jag borsta tänderna. sen kissade vi såklart bara busade hela tiden. sen hjäpte han mej på spanskan. visste ni att han kan prata i stort sett flytande spanska? den du !!

amen nuråå. har badat järnet idag. fan va kallt de va men jag är riktigt jävla stolt över mej asså. äre nu man ska på rix fm eller? jag vet inte vad mina kompisar säger men vi får väl se. alexandra snackar med några random killar som tydligen inte var så intresserade av att åka dit. elller lucas?

kajsa och jag badade iallafall, alex bangaren fick ta kort......






Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är lucas? :)

2010-05-21 @ 19:29:07
Postat av: Hooolmberg

SMACK

2010-05-21 @ 19:48:26
Postat av: emma hellgren

luuucas är min besteven :))

2010-05-22 @ 02:26:53
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0