jag säger bara fuck u till alla dom dära orangea sakerna

jag sitter hos min mormor och morfar , ja ni hörde rätt. orienteringen gick väl bra , vem är inte nöjd med vg och mvg. mvg i något jag aldrig mera kommer göra när jag slutat skolan. orientering är inte min grej, springa runt i en skog och virra, nejnejnej. massa småkryp och skit, uuuääk. men efter allt när jag och mina vännar var som tröttast och höll på och ramla ihop gick vi till bussen. där möter vi resten av allt folk, såklart ska busshelvetet inte öppna dörrarna. ska stämma sl. bussen drar iväg utan mig på den.. räddaren i nöden min MORMOR kommer och hämtar mig, vem har bästa mormorn vavava. nu har jag hunnit sova , köpa asabasa snyggaste läppstiftet. läppstift låter gay men åååh vad snyggt det är! solpuder fick jag också med mig hem, var tvungen att köpa det eftersom emma alltid ska klaga på att jag inte har något.. köpte lite idomin också , så himla sexxxii.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tacka din mormor för skjutsen hem :D

2010-05-11 @ 20:28:11
URL: http://fridasomatildas.blogg.se/
Postat av: alexandra nilsson

jadå det ska jag göra ! :)

2010-05-11 @ 23:00:49
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0