jag vill inte ens veta hur mycket det svider i er när ni tänker på de.

som svar på din fråga så är det en tjej jag inte kommer överrens med.

usch fick värsta deppmodeatacken förut och jag har mina skäl men det vill jag inte prata om. tur att jag har världens bästa bror som kommer och pussar en på smalbenen. han kan verkligen få en på bra humör när manär lite nere. jag tipsar er, om ni är lite tjuriga så kan ni alltid ringa till honom 076-4332... you wish HAHAHA! han är min och jag vill inte ens veta hur mycket det svider i er när ni tänker på de.

nu funderar jag på om jag ska ut eller om jag bara ska stanna hemma och mysa lite med pappa. det lutar åt de andra alternativet med tanke på att jag ska ta bussen halv tio imorn... OJ nu ringde kajsa och sa att det är fet fekka. alla får komma. men hoppsan då är ju till och med jag bjuden.

- emma du vet?
- va vilken, finns typ miljarder!
- amen emma hellgren, du vet den lilla blonda?
- aha hon , va äre med henne?
- men hon tror typ att hon kommer in överallt, jävla b****,


typ nåt sånt eller hur var det??

och där dog min äckelkamera och sladden är hos morsan,, FUCK :')))))

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tjej e de då?

2010-05-28 @ 21:45:56
Postat av: Anonym

vem e det då?

2010-05-28 @ 22:12:40
Postat av: Matilda

puss på dig världens sötaste emma :D

2010-05-29 @ 11:20:35
URL: http://fridasomatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0