kioskmongo

det var tänkt att efter träningen skulle jag och några radom kolla på matchen. så blev det inte.. jag och fjong drar till segeltorp till en skitunge som ville ha sina fingervantar som jag lånade för sisådär två månader sen. vi drar dit på moppen. lite tungt att åka typ fem kilometer extra för ett par jävla fingervantar. (det är en halv mil viktor!) allt går bra tills hemvägen då fjongen inte har nån bensin. vi leder moffa upp för en jättelång backe och blir sittande i 45 minuter med blött hår. lagom kallt. men nu är jag hemma och tommy har gjort smothie till mej :D

äre nån som känner mej som tycker att jag sitter/ser ut som ett kioskmongo när jag äter? vafan är de? tommy säger de men han ljuger. i och för sej då är det måndag imorn. älskar vårat schema på måndagar. sen får man ju träffa killarna i klassen. saknar de på helgen.. men gud va jag babblar. godnatt nu!

förresten, jag hoppas ni fattar att jag skojjade om mitt förhållande med felix forslund. vi är jättebra vänner och kommer alltid att vara :)



färsking...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0