kuuuk

ooouf idag på dansen så skulle vi köra en specialare bara för skojjs skull. det var inte så skojjigt faktist. vi dansade på scenen. min favvo... självlart var det ingen som kunde låta mej va, jag vet ingen som satt i ljushallen som inte skrek mitt namn. (jag är ganska poppis) det slutade med att jag fick blöta pappersbollar på mej. tar det som en komplemang.

keff uppdatering jajjajjaa... men det är ganska keff kommenterande faktist. varföfr kommenterar ni inte ? ni är ju där jag ser det. ni kan inte gömma er... jag har fan sovit i flera timmar hemma hos alex. och efter det så blir man så äckligt seg och hängig. som lite grädde på moset kommer julias mamma om en kvart och hämtar upp mej. vi ska springa yeyyeyeye ! för alla som inte vet så har fotot längst upp i förra inlägget fått äran att vara med profilfoto på fejjan. känn dej hedrar :').




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tränar ni egentligen? :)

2010-05-18 @ 21:16:52
Postat av: alexandra nilsson

jag spelar handboll och emma gympa och friskis. ja hon kan göra volter och skit, cooooling x)

2010-05-18 @ 22:30:49
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0