mjölk <3

sitter och dricker mjölk fast jag är kissnödig. har jag pluggat? nää. för att jag är lat. jävla lat fan orkar inte röra mej ur fläckn snart kissar jag på mej och då blire tommy som bokstavligen får bära mej från soffan. och sen då? va händer då? mamma vaknar upp från sitt slumrande i soffan och skriker på mej att jag inte är hennes dotter längre och att jag måste sticka härifrån snarast. hon säger att det blir inget öland i sommar med alexandra om jag inte går ut i media att jag som femtonåring kissat i soffan av ren lathet. va babblar jag om? har ni läst detta är ni ju fan dumma i huvet? och vafan är jag då? jaa vafan är jag som sitter och skriver detta? inte mer värd än en klubba med bajssmak. DICKHEAD!

ett tecken på att det är dags att nassa. vi hörs imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0