nääää

lika varm dag som igår, aa iallafall halva.
jag vill bara påminna att jag hatar dom flesta i min klass , alla kan ta sig. aa du med ivar ;)
direkt efter skolan drog jag kajsa och emma till trehörningen cooooola som vi var turkade vi. emma säger att hon aldrig tänker åka utan hjälm så jag fick ta nitlotten, som alltid. är jag ledsen för  det? aaaa haha.
jag vill också påminna om att jag hatar skog och alla småkryp, ska jag bada aa då måste det vara fräscht. eller okej inte alltid men i det här läget var det de. vi fick också besök av måns och niklas. måns hittde ingen som ville bada med honom så han fångade en fjäril med handen och tog med sig den på en simtur. det var väl tur att han inte tog emma istället med vänsterhanden.. nu väntar donken maten, ääääh bara LITE gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0