orientering <3

jovars... det gick precis som väntat mina vänner. jag sög kuk. i år igen höhöhahahehehihi.. men som tur är så sitter jag livs levande utan en enda skråma. ett mirakel har skett. jag och elif spidade förbi alla. tog alla kontroller , ännu ett mirakel. sen vare ju dags at åka hem och jag såg allas svartsjuka blickar på forsen när han hade turen att skjutsa mej. tur att jag är snygg och kan få skjuts av vem jag vill. bussen hade tydligen kört förbi cirka 50 pers hörde jag av en fågel. synd om er, skönt för mej att jag är hemma. hahah vilket jävla oflyt, sääämst!

nu snart när som helst så kommer elif hit och vi tänkte baka lite tror jag. är inte hungrig för fem öre men hon får käka jag bakar. yeey teamwork. bara för att så måste jag visa er de här gulliga älsklingarna som stod hemma på min säng för nån dag sen. älskar dej mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0