porrig bild!

vi fick lämna emma, hon är inte to cool for school, hon var tvungen att plugga.. det ger mig ångest över att det är skola igen, fan alla i min klass är så..... normala.
kajsa kirra moppen med finaste hjälpen till mig. åkte till balingsnäs. allt var frid och fröjd när jag stog och grillade min korv, trodde det var fel på den eftersom den aldrig var klar. tillslut känner jag : nej nu skiter jag i om den inte är klar nu äter jag den. efter första tuggan rycks korven ifrån mig. av ett FUCKING lasso. den lixom lämnar pinnen och flyger rakt in i elden. om blickar hade dödat hade leif inte legat bra till. det var bara att börja om hela grillningen igen, suck.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHA vadå, tycker du inte att vi är snygga :)?

2010-05-06 @ 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0