random bild.

jag ska tjäna pengar i helgen. jag ska döma. mina kusiner som går i ettan. gölligt va? jag ska vara i nacka 07.30. förstår ni hur tidigt det är en lördag? aaaw vad gör man inte för pengar.. ska döma åtta matcher. det är bara casha in pengarna. catsching. förra gången gick det så himla bra, tappade gula korten mitt i planen och dömde som en kratta, eller okej jag dömde med sara då och där har vi andledningen till varför det gick dåligt, pft. imorn får jag säkert också presentkort från praoen. shiiet snart är jag rik, lär ju behövas pengar till det jag ska göra i mitt liv, hö-hö.
http://www.koping.net/wahlstask/images/Diverse/Pojklaget/Poolspel/040605%20Odenvalla/Uffe-P-domare.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0