riga imorn !

57 sekunder! nytt rekord i kissa-länge-tävligen. fjuh har inte kissat sen imrose! ( frsäsch brud ) hur gick det i hockyn? eh jag vet inte eller vadå rasmus? haha detta gö jag enbart för er så nu måste jag skynde me!

imorn går tåget 15.35, de är typ allt jag vet. vet inte vad jag ska ha för kläder, hur varmt det är, hur långt, vart de ligger... im died! en sak är säker. cashen ska me !! jag ska shoppa shoppa :D wiiiie va jag längtar. tack för att du bjuder mej på en sån här grej bebis. loveuuuu:D

p.s. jag och kajsa ska supa skallen av oss när vi kommer hem!



random snygg tjej på random fest typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla het

2010-05-12 @ 14:55:21
Postat av: Anonym

så jävla het

2010-05-12 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0