rockmormor

har "leila bakar" fett hår idag? de sitter jag och mamma och klurar på. är de dett eller är det bara en äcklig utväxt?

det är mormor som lär mej att tänka så. hon har lärt mamma också. jag vill bli exakt som min mormor när jag blir gammal. men min mormor är inte gammal. hon är typ 20. hon lär mej allt om allt i stort sett. hon vet precis vad jag ska ha på mej och vad som är inne. tycker hon att jag har något fult eller omordärnt så säger hon de dirr. jag vill bli exakt som henne! och de kommer jag bli också , vi är så jävla lika. hon kan se vad jag tänker ibland. om jag tänker på någon kille, eller något pinsamt osv.. skönt att ha en mormor som är inne :)



nu ska jag på kalas sen kommer fjong och hämtar mej så ska vi på träning , efter de hörs vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0