söndag.. :(

hejhejhejhej. va händeråå? jag är typ kallsvettig. gick precis igenom ett fasansfullt drama. (hehe) jag glömde ju berätta att jag hade riktigt kul igårkväll (trots allt) lika kul som man haft på lördagen lika tråkigt har man på söndagen. lika fin som man varit på lördagen , lika ful är man på söndagen. ju mer man ätit på lördagen , ju mer måste man träna på söndagen. aa ni hajjar. fy fan vilken pissdag alltihopa. men för att förgylla denna dag kanske bara lite en extra liten gnutta så tänkte jag steka lite i solariumet efter träningen.



jag ska...

- läxa
- måla naglarna
- träna
- sola
- duscha
- mysa med mamma <3
- sova
- vakna
- dra på mej mjukis ( om jag vågar ^^ )
- gå till skolan
- tjilla med lucas på lektionerna ( örtan )
- träffa kajsa
- åka till stjärtholmen
- köpa två lika dana shorts (jag var först inte kajsa )
- åka till pappa 
- käka
- fixa moppegrej (-.- )
- plugga
- sova
- inte vakna. ska sova tills jag dör

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0