upptagen kvinna..

tisdag - engelskaprov
onsdag - matteprov, so-uppsats, matteläxa, mattediagnos
torsdag - teknik-uppsats
fredag - matteprov
lördag -
söndag -
måndag - spanskapjäs (?)


är detta mänskligt ? det kan ju inte vara bra för en 15åring??! vet ni hur mycket jag pluggar och hur mycket jag tränar? vet ni hur lite jag sover och äter? helt jävla sinnesjukt. mår illa på skoldagarna för att jag sover så lite. ååh va jag tycker synd om mej själv hahha :D de är typ femton dagar kvar men bli inte förvånade om jag lever tills dess. jag kommer att dö av utmattning och överantsträngning. vi ses imorn, gissa vad jag ska göra? (ligga och mysa med mmamma i soffan ^^, )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0