langar sura minen, yeah.

dagen började med att man vaknar av högtalarna på båten, man tänker fucku så somnar man om. men icke då, filuren emma ska vara på tå. hon sätter sig upp och är skit stressad över ALLT. frukost,avstigning,om alla sover, hennes grejer, ja allt.. går det att sova då?
sen nu när jag tog en liten sovmiddis vaknar jag av henne igen. jag slets upp ur skönhetssömnen med en hjärtattack. det tackar vi henne mycket för. vet inte varför hon ger mig en hjärtattack men hon kanske bara ger igen på mig eftersom jag väckt henne de senaste gångerna med att hoppa i hennes säng eller att ha tryckt in papper i näsan på henne. man vet aldrig..

den som tror att riga är keffaste grejen att åka till har fel. åka båt en stund och sen komma till solen, det är det fan värt. kändes som om man var utomlands, att vi var i spanien vid fyra tiden. alla slängde av sig tröjorna och det slutade med att jag fick bära ubertunga väskan. varför drar jag alltid nitlotten? beror nog på att jag är så stark. men iallafall. mysigt vare när vi alla tjejer gick in på newyorker och shoppa loss, men allt mindre när fyra små tjejer virra runt mitt i trafiken och frågar alla äckelgubbar om vägen( en av oss var handikappad och gick på kryckor, det hade dock inte blivit så lätt att springa ifrån gubbarna! ). fjuh att det aldrig kom på tal.. vägen hem var värst, alla hade skavsår så vad gör man inte? jo man tar av sig skorna och går barfota, åh vad somrigt det var. även fast man gick i kattskit och glas, fast de detaljerna behöver vi inte bry oss om. inte heller att fötterna var svarta efter, hare bra. lök emma helsar också!


Kommentarer
Postat av: emilia

hahahaha jag gillar att jag är "handikappad" :D

2010-05-14 @ 20:00:43
URL: http://emilias.bloggsida.se
Postat av: alex&emma

det gillar vi med :D !

2010-05-14 @ 20:30:57
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0